Reklamace

FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ – REKLAMACE
dle článku 7 obchodních podmínek
Chcete-li reklamovat zakoupené zboží, můžete k tomu použít tento formulář. Vyplňte prosím následující údaje, vytiskněte a pošlete spolu s reklamovaným zbožím. Nemáte-li možnost tisku, můžete údaje poslat e-mailem (stačí zkopírovat do schránky a vložit do zprávy).  Neposílejte zboží na dobírku.
Zboží můžete vrátit také osobně na naší provozovně v pracovní dny od 8 do 16 hodin.
Reklamované oblečení přijímáme jen čisté.


Prodávající:
Internetový obchod: wadima.cz
Společnost: V.style CZ s.r.o.
Sídlo a poštovní adresa: V Ráji 877, 530 02 Pardubice
E-mailová adresa: obchod@wadima.cz
Telefonní číslo: 466 959 366


Kupující:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mail:
Telefon:
Číslo objednávky nebo faktury:
Datum prodeje:
Bankovní účet pro případné vrácení částky za reklamované zboží:


Označení reklamovaného zboží: ….................................................................................................................... 
Popis závady: .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Obsah balení při předání: ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Preferovaný způsob vyřízení reklamace: oprava / výměna (nevyhovující škrtněte nebo smažte) 


…..........................................................................
Datum a podpis (v případě, že formulář tisknete)

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení